Regulamin sklepu

§1. Postanowienia wstępne

  1. Właścicielem sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.systemica.pl jest Anna Czajkowska prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą Brand Light Anna Czajkowska, zarejestrowaną pod adresem: ul. Sarmacka 1B/75, 02-972 Warszawa, NIP: 521-293-19-41
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest do Klientów i określa zasady i tryb zawierania z Klientem umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.

§2. Definicje

  1. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.systemica.pl/sklep.
  2. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupu za pośrednictwem Sklepu.
  3. Produkt – dostępna w Sklepie usługa lub produkt wirtualny będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  4. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  5. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  6. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  7. Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu płatności.
  8. Konto – konto Klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  9. Koszyk – część oprogramowania Sklepu, w której widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  10. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach Sklepu bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  11. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
  12. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą Brand Light Anna Czajkowska.

§3. Kontakt ze Sprzedawcą

Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą w dowolnym momencie poprzez formularz kontaktowy pod adresem https://systemica.pl/kontakt 

§4. Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

  1. Urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Safari, Chrome, Edge, Firefox itp.,
  2. Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  3. Włączona obsługa plików cookies.

§5. Postanowienia ogólne

  1. Z chwilą złożenia zamówienia w Sklepie, Klient oświadcza, że przyjmuje do wiadomości i w pełni akceptuje warunki niniejszego Regulaminu oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Klient nie zgadza się z postanowieniami Regulaminu, Sprzedawca ma prawo odmówić Klientowi realizacji Zamówienia.
  2. Ceny Produktów dostępnych w Sklepie są cenami brutto wyrażonymi w polskich złotych (PLN) i / lub w euro i zawierają 23% podatku VAT.
  3. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest bez zakładania Konta.
  4. Zamówień w Sklepie można dokonywać przez cały rok, 7 dni w tygodniu, 24 godziny w ciągu doby.
  5. Asortyment Sklepu obejmuje bilety na warsztaty i sesje indywidualne oraz produkty elektroniczne (wirtualne).
  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówienia. Anulowanie Zamówienia przez Sprzedawcę skutkuje tym, że Umowę sprzedaży uznaje się za niezawartą.
  7. Podstawowym sposobem dostawy dla Produktów znajdujących się w asortymencie Sklepu jest wysyłka na adres email podany podczas składania zamówienia przez Klienta.
  8. Klienci mogą korzystać ze Sklepu tylko w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do usunięcia danych lub likwidacji zamówienia w przypadku złamania przez Klienta prawa lub postanowień niniejszego Regulaminu.

§6. Zakładanie Konta w Sklepie

  1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy podczas pierwszego zamówienia wyrazić wolę posiadania konta (zaznaczyć checkbox “Stworzyć konto?”). Na adres email, użyty w procesie Zamówienia, zostanie wysłana wiadomość zawierająca link aktywacyjny do ustanowienia hasła do konta.
  2. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  3. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.

§7. Zasady składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia należy: 

  1. wejść na stronę www.systemica.pl/sklep
  2. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny).
  3. zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji.
  4. jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia, wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia.
  5. kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”.
  6. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.

§8. Reklamacje, zwroty i odstąpienie od umowy

  1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie drogą mailową w terminie 14 dni od zawarcia umowy.
  2. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do wysłania pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz numer konta na jaki mają być zwrócone środki. Sprzedawca jest zobowiązany do niezwłocznego potwierdzenia Klientowi, drogą mailową, otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy przez Klienta, umowę taką uważa się za niezawartą. Klient traci dostęp do Produktu, natomiast Sprzedający zwraca uiszczoną cenę. W przypadku produktów podlegających możliwości zwrotu, zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  4. Po upływie 14 dniowego terminu na odstąpienie od umowy Klient traci przedmiotowe prawo.
  5. Uprawnienie do 14 dniowego terminu na odstąpienie od umowy nie przysługuje m.in. w odniesieniu do umów:
    1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy
    2. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  6. Jeżeli Klient wyrazi zgodę na rozpoczęcie świadczenia przez Sprzedawcę usługi przed upływem 14 dniowego terminu na odstąpienie w momencie oraz przystąpi do pobierania pliku lub zacznie korzystać z produktu w inny sposób (np. oglądając film na portalu), utraci prawo do odstąpienia. 
  7. W przypadku, gdy zakupiony Produkt okaże się wadliwy, to znaczy, gdy się nie uruchamia lub jest niezgodny z opisem zamieszczonym na stronie Sklepu lub Produkt nie został dostarczony w terminie określonym w niniejszym Regulaminie, Klient może w terminie 14 dni od zakupu wystąpić do Sprzedawcy z reklamacją.
  8. Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni roboczych od otrzymania reklamacji, przy czym okres ten może zostać przedłużony, w przypadku gdy rozpoznanie reklamacji wymaga dłuższego czasu. O rozstrzygnięciu zgłoszonej przez Klienta reklamacji Sprzedawca poinformuje Klienta drogą mailową.
  9. Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez Sprzedawcę, przelewem z konta firmowego na wskazany przez Klienta numer konta.
  10. Jeżeli reklamacja została rozpatrzona pozytywnie Klient zobowiązuje się niezwłocznie usunąć wszystkie posiadane kopie Produktu którego reklamacja dotyczy.

§9. Faktury VAT

  1. Klient akceptuje faktury otrzymywane w formie elektronicznej.
  2. Klient otrzymuje faktury VAT w formie elektronicznej. Aby otrzymać fakturę Klient musi wpisać dane firmy w tym NIP firmy podczas składania Zamówienia.
  3. Sprzedawca zbiera i przetwarza za pomocą Sklepu dane osobowe, dobrowolnie podane przez Klienta.

§10. Wyłączenie odpowiedzialności

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Sprzedawca nie ponosi wobec Klienta odpowiedzialności za straty i szkody poniesione przez Klienta w związku z korzystaniem z zakupionych w Sklepie Produktów, stosowaniem się do informacji zawartych w Produktach w jakichkolwiek okolicznościach, ani za skutki podjętych na tej podstawie decyzji.
  3. Sprzedawca nie gwarantuje, że informacje przesyłane za pomocą Internetu dotrą do Klienta w formie bezbłędnej, kompletnej i pełnej.
  4. Sprzedawca nie odpowiada za szkody spowodowane wadliwym działaniem systemu transmisji, w tym awariami sprzętu, opóźnieniami i zakłóceniami przesyłu informacji, ingerencją osób trzecich lub działaniem siły wyższej

§11. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Klient posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
    2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
    3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

§12. Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep  zawierane są w języku polskim i w oparciu o przepisy prawa polskiego.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany przedmiotowego Regulaminu, bez podania przyczyny oraz w jakimkolwiek czasie. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na platformie internetowej Sprzedawcy na podstronie: Regulamin
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.